Klachtenprocedure

1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen één week na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan Lashes & Looks.
2. Lashes & Looks moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Lashes & Looks de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Geld terugbetalen behoort niet tot de opties. 
4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal Lashes & Looks het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden of het product opnieuw opsturen na zeker stellen dat het product aan de eisen voldoet.
5. Indien Lashes & Looks en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

© 2018 - 2024 Lashes and Looks | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel